Informatica - Universitatea Vasile Alecsandri din Bacau

Invatamant cu frecventa redusa

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Home Avizier electronic Anul III Anunt concurs studenti iTEC Timisoara

Anunt concurs studenti iTEC Timisoara

Liga Studenților din Facultatea de Automatică și Calculatoare
 
Universitatea Politehnica Timișoara
 
Bulevardul Vasile Pârvan, nr. 2, sala A0201, Timișoara, Timiș,
România
 
Bună ziua,
Numele meu este Tudor-Ioan ALBU și reprezint Liga Studenților din
Facultatea de Automatică și Calculatoare (pe scurt - Liga AC) din
cadrul Universității Politehnica Timișoara. Prin acest e-mail doresc
să vă informez că Liga AC organizează în perioada 8 - 10 decembrie
2017 IT Engineering Contest (iTEC).
iTEC este un concurs dedicat atât studenților, cât și elevilor
pasionați de domeniul IT. Ajuns în iarna anului 2017 la ediția cu
numărul 11, concursul reunește în fiecare an peste 200 de
participanți, aducând în contact mediul academic cu cel economic din
acest domeniu prin intermediul companiilor partenere.
 
Scopul proiectului este acela de a crea un cadru ideal de competiţie la
nivel naţional, destinat studenţilor şi elevilor, oferind
următoarele:
 
    *
 
şansa de a concura cu elevi şi studenţi din toată ţara în vederea
obţinerii unei diplome recunoscute la nivel naţional, dar şi a unui
premiu material;
    *
 
mediu propice dezvoltării competenţelor existente şi acumulării de
noi cunoştinţe, având acces la ideile și ajutorul unor specialişti
din domeniu;
    *
 
şansa de a interacţiona direct cu companiile din sfera IT prin
reprezentanţii acestora în cadrul competiţiei, dar şi cu alţi
entuziaşti ai domeniului.
 
Concursul se desfășoară sub forma a șase probe: Algoritmică,
Embedded Development, Game Development, Graphic Design, Mobile
Development și Web Development. Dintre acestea, două sunt de tip
concurs: probele de Algoritmică şi Graphic Design, iar celelalte patru
se desfăşoară în decursul a aproximativ 48 de ore, de genul
hackaton.
 
    *
 
Proba de Algoritmică s-a desfășurat, până la ediția 2015, sub
forma unei probe de programare, destinată exclusiv elevilor, fiind
extinsă ulterior și către studenții din facultățile de profil.
Participanții primesc spre rezolvare 2-3 subiecte și au la dispoziție
2 ore, recomandat fiind ca aceștia să dețină cunoștințe de
programare asemeni celor învăţate în clasele 11-12, respectiv în
facultate, subiectele fiind diferențiate pe categoriile elevi și
studenți.
    *
 
Proba de Embedded Development este una destinată în principal
studenților, în cadrul căreia aceștia vor trebui să dezvolte, în
decurs de aproximativ 48 de ore, un sistem cu funcționalitate
diversificată, bazat pe microcontrollere.
    *
 
Proba de Game Development este noutatea ediţiei numărul XI. Pentru
prima oară la iTEC, proba de Game Development îşi propune să testeze
creativitatea, pasiunea şi cunoştinţele participanţilor în
legătură cu dezvoltarea jocurilor. Vor fi punctate atât ideea
jocului, cât și calitatea implementării acesteia. Alegerea
tehnologiilor folosite rămâne la latitudinea participanților.
Jocurile pot fi destinate oricărei platforme, 2D sau 3D, însă atât
partea de development, cât și demo-ul prezentat juriului vor fi pe
device-urile participanților.
    *
 
Proba de Graphic Design constă în realizarea unei identități vizuale
și a unor materiale bazate pe aceasta, în decurs de câteva ore, pe o
temă propusă de compania parteneră. Proba va viza atât creativitatea
participanților, cât și abilitățile lor de a utiliza diverse unelte
de design grafic (de exemplu pachetul Adobe).
    *
 
Proba de Mobile Development constă în dezvoltarea unei aplicații
mobile conform cerințelor conținute în subiectele furnizate de către
organizatori. Participanților li se dă ocazia să găsească soluții
pentru probleme reale și actuale. Este încurajată inițiativa și
originalitatea, astfel încât respectarea anumitor cerințe nu
limitează acest lucru, ci îi ajută pe participanți să se
concentreze pe metodele și calitatea implementării, nu pe concept.
    *
 
Proba de Web Development constă în realizarea unei aplicații web în
decurs de aproximativ 48 de ore, pe o temă propusă de către
organizator, aplicația reprezentând un software client-server, în
care clientul (interfața cu utilizatorul) rulează în browserul web.
În funcție de cerință, participanții vor trebui să dezvolte atât
părți de client-side, cât și server-side. Participanții trebuie să
aibă atât cunoştinţe de web design, cât şi de web development.
 
Prin acest e-mail vă rugăm să promovați în rândul studenţilor din
universitatea dumneavoastră concursul iTEC cu scopul de a aduce la
ediția din decembrie 2017 un număr mai mare de participanți și de a
deveni instituție parteneră în cadrul acestui proiect, atât la
această ediție cât și la celelalte din viitor.
 
Pentru eventuale detalii sau sugestii legate de iTEC ne puteți contacta
 
 
Links:
------